Вже через тиждень Take-Two Interactive випустить збірку ремайстрів Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition, куди увійдуть нові версії GTA 3, GTA: Vice City і GTA: San Andreas. На нещодавній конференції компанії було підняте питання, як видавець приймає рішення про їх розробку.

Всё ради денег: президент Take-Two рассказал, как издатель делает ремастеры

За найближчі два роки Take-Two також планує випустити цілих дев'ять нових версій вже випущених ігор. Тому на нагальне питання акціонерів відповів сам президент компанії Карл Слатофф (Karl Slatoff). Він не приховував, що ремайстри створюються заради можливості заробити.

Це винятково економічне рішення. Рішення засноване на розмірі фанатської бази, на тому, скільки коштуватиме створення ремайстра, і чи будуть додані в гру будь-які значущі зміни.

 

Всё ради денег: президент Take-Two рассказал, как издатель делает ремастеры

Слатофф зазначив, що порти старих ігор без покращень продаються гірше за ремайстрів. Подібні проекти Take-Two віддає розробляти як стороннім студіям, так і внутрішнім командам, тому рішення також залежить від розробників.

Усі ці чинники впливають рішення. Але зрештою це саме економічне рішення та питання розподілу ресурсів. Проста математика.

За чутками, Take-Two розробляє ремастер оригінальної Red Dead Redemption. Ремастери Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition вийдуть 11 листопада на PC, Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4, PlayStation 5 та Nintendo Switch.