З самого початку Battlefield 5 була грою, яка викликала розбіжності серед фанатів. Одні критикували повернення події в роки Другої світової, інші виступали проти великої кількості технічних проблем. І ось колишній директор DICE Алан Кёртц (Alan Kertz) розповів про те, що було не так з грою
It’s hard to salvage a game which was so divided internally on what it should be, especially coming back from parental leave after being away the entire main production period.
— Alan Kertz (@Demize99) April 5, 2021
I gave it a direction. Not everyone liked it and not all of the direction was achieved. That’s life.
Важко було врятувати гру, яка виявилася настільки розділена всередині себе, особливо після виходу з декретної відпустки, через якого я був відсутній в ході всього основного періоду розробки. Я дав проекту напрямок. Але не всім це сподобалося, і не всі напрямки були досягнуті. При цьому розробники допускають, що гра могла бути краще. Втім, зараз це вже суто історичне питання. Відзначимо, що на даний момент всі сили Electronic Arts, DICE і інших кинуті на створення Battlefield 6. Туди, зокрема, можуть додати безкоштовну королівську битву.