Видання Gaming Bolt опублікувало нову частину інтерв'ю із Захаром Бочаровим, PR-менеджером GSC Game World. У минулі роки він розказав про продовження та варіативність S.T.A.L.K.E.R. 2, а сьогодні відповів, зачем ігри вообще нужен відкритий мир.

За словом PR-менеджера, відкритий мир S.T.A.L.K.E.R. 2 є важливою частиною ігрового процесу, тому що тільки так гравці змогли оцінити масштаб Зони.

S.T.A.L.K.E.R. 2 - це в основному новій історії, і ми не можемо говорити про це без відкритого світу. Ігроку необхідно почути масштаб та результат своїх рішень. Це довга історія, так що це ще очікує розвитку. Велике подорож із своїм тимпом і ішодом.
Також це дозволить побачити Зону в її оновленій красі. Відкритий безшовний мир - це то, до чого серія завжди стремілась. Надеюсь, ігрокам понравится и история, и мир, который мы создаем. Вони для нас особливі.
— Захар Бочаров, PR-менеджер GSC Game World

 

Точна дата виходу S.T.A.L.K.E.R. 2 неизвестна. Раніше стало відомо, що консольна ексклюзивність ігор продовжується лише за три місяці