Художник Паскуале Скіонті (Pasquale Scionti) з The Initiative, внутрішньої студії Microsoft, показав, як міг би виглядати культовий хоррор Silent Hill на движку Unreal Engine 4 з трасуванням променів.
Елементи заправної станції і вулиці змодельовані за допомогою 3dsMax і Substance Painter, інтер'єр створений з використанням ресурсів Quixel Megascans. Додані освітлення і об'ємний туман.
Демо працює при 30-40 кадрів в секунду на відеокарті RTX 3090 з включеними DLSS і трасуванням променів в реальному часі.
Також художник показав оновлену версію своєї демки, натхненної хоррором Resident Evil Village.
Ще Паскуале показав занедбаний поїзд, натхненний PS4-ексклюзивом The Last of Us: Part 2.
Раніше дизайнер відтворив на движку Unreal Engine 4 містечко Гудспрінгс з рольової гри Fallout: New Vegas. А ще художник створив приголомшливу модель Айзека Кларка з Dead Space на Unreal Engine 4.