Геймплей

-Для ремонту генераторів потрібно 90 секунд, щоб один вижив (було 80 секунд)

-Вбивці, які б’ють генератор, тепер негайно призводять до втрати прогресу на 2,5% на додаток до початку регресії

-Час спрацьовування Bloodlust зменшено до 15 секунд для рівня 1, 25 секунд для рівня 2 і 35 секунд для рівня 3 (було 15 секунд, 30 секунд і 45 секунд)

-Наступні дії вбивць прискорено на 10%:

-Час удару ногою про піддон або стіну зменшено до 2,34 секунди (раніше було 2,6 секунди).

-Час увімкнення генератора зменшено до 1,8 секунди (було 2 секунди)

-Час відновлення після вдалого удару зменшено до 2,7 секунд (було 3 секунди)

-Тривалість прискорення швидкості Survivor під час удару зменшено до 1,8 секунди (було 2 секунди)

-Ті, що вижили, тепер мають модифіковану версію Borrowed Time як базову здатність, бонуси не потрібні

-Відключені вижилі тепер отримують 7% бонусу до швидкості руху та витривалості протягом 5 секунд

-Додаткова швидкість і ефект витривалості видаляються, якщо Вижив виконує помітну дію

-Новий термін – помітні дії

Включає: ремонт генератора, зцілення себе чи інших, очищення або благословення тотема, саботування гака, відчеплення вцілілого та відкриття воріт для виходу.

-До посібника з гри додано новий розділ і опис.

-Ефект статусу витривалості тепер скасовується помітними діями

Вбивчі бонуси:

-Барбекю та чилі

Видалено бонус Bloodpoint

 

-Корупційне втручання

Додано: Корупційне втручання вимикається, коли будь-який Вижив переходить у стан смерті.

Примітка: бонус все ще дезактивується через 2 хвилини, якщо жоден із тих, хто вижив, не перейшов у стан смерті.

 

-Коулрофобія

Додано: Перевірки навичок лікування рухаються на 50% швидше для тих, хто вижив під дією цього перка.

 

-Темна відданість

Тепер спрацьовує, коли Вижив втрачає стан здоров’я будь-яким способом (це були лише базові атаки)

 

-Виверження

Зменшення Генератора, коли Вижив переходить у стан смерті, збільшено до 10% (було 6%)

Тривалість ефекту статусу Incapacitated збільшено до 15/20/25 секунд (було 12/14/16 секунд)

 

-Hex: No One Escapes Death

Додано: щойно ефект Hex відкривається тим, хто вижив, аура його Hex Totem відображається тим, хто вижив, на відстані 4 метрів. Цей діапазон постійно збільшується протягом наступних 30 секунд до 24 метрів.

 

-Hex: руїна

Додано: коли будь-якого Вцілілого вбивають будь-яким способом, Hex: Тотем Руїни повертається до Тупого Тотема.

Поки генератор не ремонтується Вижилим, він негайно автоматично регресує прогрес ремонту на 50%/75%/100% від нормальної швидкості регресії.

поштовх

Вилучено час відновлення

 

-Нокаут

Додано: швидкість відновлення знижується на 25% для тих, хто вижив під дією цього бонусу.

 

-Смертельний переслідувач

Додано: щоразу, коли протягом певного часу з’являється аура Вижилого, її тривалість збільшується на 2 секунди .

Примітка: новий ефект застосовується до тривалості звичайного ефекту «Смертельний переслідувач», що означає, що він фактично виявляє тих, хто вижив, на 9/10/11 секунд на початку матчу.

 

-Жахлива святиня

Перероблено – цей перк тепер називається «Гак бича: жахливе святилище».

Гаки Плеча дають на 10/15/20% швидший прогрес сутності, якщо вбивця знаходиться за межами 24 метрів. Підвальні гачки зараховуються до гаків Бича.

 

-Переплата

Додано: після застосування Overcharge до генератора швидкість його регресії збільшується зі 100% від нормальної до 400% від нормальної протягом наступних 30 секунд.

 

-Pop Goes the Weasel

Змінено регресію на 20% від поточного прогресу (було 25% від загального)

Примітка. Це обчислюється після нової базової регресії під час удару генератора.

 

-Scourge Hook: Дар болю

Штраф швидкості лікування та відновлення збільшено до 10/13/16% (було 7/8/9%)

 

-Scourge Hook: Pain Resonance

Видалено ефект крику на тих, хто вижив, ремонтуючи вибухаючий генератор, генератор іскрить, щоб показати регресію

 

-Танатофобія

Збільшено індивідуальні штрафи за ремонт, саботаж і очищення тотемів до 4,5/5/5,5% (було 4/4,5/5%)

Максимальний штраф збільшено до 18/20/22% (було 16/18/20%)

 

-Майстер

Додано: цей ефект можна активувати лише один раз на кожному генераторі.

Привілеї Dead By Daylight PTB Survivor

 

-Позичений час

Перероблено для врахування базової версії ефекту

Вижилі, яких ви відчепили, зберігають свій ефект витривалості на додаткові 6/8/10 секунд і бонус до швидкості руху на додаткові 10 секунд.

 

-Знання ботаніки

Видалено бонус ефективності Med-Kit

Додаткову швидкість зцілення збільшено до 30/40/50% (було 11/22/33%)

 

-Спокійний дух

Шанс уникнути сповіщення ворон збільшено до 100% (було 80/90/100%)

Додано: дозволяє безшумно відкривати скрині та очищати/благословляти тотеми, але зі зниженою швидкістю на 40/35/30%.

 

-Темне почуття

Перероблено: щоразу, коли генератор завершено, активується Dark Sense. Поки Dark Sense активний, Вбивця, що входить у радіус 24 метрів навколо вас, розкриває свою ауру на 5/7/10 секунд. Після закінчення терміну дії аури Темне чуття вимикається.

Примітка: ефект спрацьовує, якщо вбивця вже знаходиться в радіусі 24 метрів, коли перк активовано.

 

-Dead Hard

Видалено елемент тире/ухилення перка.

Активація Dead Hard тепер надає витривалість Survivor на 1 секунду

Після активації відтворюється анімація, щоб Вбивці бачили, коли використовується перк, не вдаривши

Вижив

 

-Вирішальний удар

Додано: бонус і його ефекти вимикаються, якщо вихідні ворота включені.

Перк тепер вимкнено, коли Вижив виконує помітну дію (визначено раніше в примітках до виправлення в розділі «Ігровий процес»).

Тривалість приголомшення тепер зменшилася на 3 секунди з 5 секунд

 

-Дежавю

Додано: отримайте 5% бонусу до швидкості ремонту генераторів, виявлених Déjà Vu.

 

-Спотворення

Початкові жетони зменшено до 3 (було 4)

Вилучено умову, яка перешкоджає активації бонусу під час перебування в пастці для вбивць

Додано: повертайте жетон за кожні 30 секунд, проведених у радіусі терору вбивці. Дисторшн не може мати більше 3 токенів.

 

-Надія

Ліміт часу знято.

 

-Залізна воля

Зменшено бурчання від зменшення гучності болю до 25/50/75% (було 50/75/100%)

Додано: не працює під час виснаження. Не наносить Вичерпаний.

 

-Легкий

Збільшено скорочення тривалості подряпин до 3/4/5 секунд (було 1/2/3 секунди)

Додано: ваші подряпини розміщені нерівномірно.

 

-Lucky Break

Додано: за кожну секунду, витрачену на лікування іншого Вижившого, тривалість Lucky Break збільшується на 1 секунду. Тривалість Lucky Break не може перевищувати початкове значення.

 

-Ніхто не залишився позаду

Тепер спрацьовує, коли виїзні ворота включені (спрацьовує, коли виїзні ворота відкриваються)

Додано: якщо витягнути вижилого, він отримує 7% бонусу до руху на 10 секунд.

 

-Неофіційно

Додано: після того, як вас від’єднано або ви вийдете з гачка, запис активується на 60/70/80 секунд .

Отримайте ефект статусу витривалості

 

-Надто старанний

Бафф швидкості відновлення збільшено до 6/7/8% (було 4/5/6%)

Додано: цей бонус подвоюється, якщо ви очищаєте тотем Hex.

 

-АПТЕКА

Тепер гарантує аптечку невідкладної допомоги в кожній скрині (була лише перша відкрита скриня) у разі поранення

 

-Диверсант

Гаки Плечі тепер мають жовту ауру, коли носять Вижив.

 

-Самодопомога

Зменшено швидкість самовідновлення до 25/30/35% (було 50%)

Видалено бонус ефективності Med-Kit

 

-Єдиний вижив

Додано: коли ви останній вижив, швидкість дій збільшується на 75% під час ремонту генераторів і на 50% під час відкриття воріт або люка.

 

-Холод хребта

Перероблено: отримуйте сповіщення, коли Вбивця знаходиться в радіусі 36 метрів. Якщо Вбивця знаходиться в межах досяжності та дивиться на вас із прямою видимістю, ваша швидкість під час ремонту, диверсії, лікування, зняття гачка, очищення, благословення, відкриття вихідних воріт і розблокування збільшується на 2%/4%/6%. Ефекти « Охолодження хребта » зберігаються на 0,5 секунди після того, як Вбивця відвернеться або виявиться поза зоною дії.

 

-Наполегливість

Додано: гучність хрипів болю під час смерті зменшується на 75%.

Ми будемо жити вічно

Перероблено: під час зцілення іншого Вцілілого в стані смерті ваша швидкість зцілення збільшується на 100%. Крім того, виконання будь-якої з наведених нижче дій активує другорядну функцію цього бонусу: Виконання безпечного порятунку з гаком, Нанесення удару, щоб захистити Вцілілого, Врятування Вцілілого, оглушивши Вбивцю піддоном, Врятування Вцілілого, засліпивши Вбивцю ліхтариком. Коли додаткова функція цього бонусу активна, зцілення іншого Вцілілого зі стану смерті надає йому витривалість на 6/8/10 секунд і деактивує додаткову функцію.

 

Dead By Daylight Прогрес PTB

 

Системи прогресу та престижу були перероблені

ВАЖЛИВО: жодні наявні переваги, предмети чи косметика не буде втрачено, якщо вони вже розблоковані на персонажі, навіть якщо їх наявність суперечить правилам нової системи .

Престиж більше не видаляє жодних предметів, доповнень, пропозицій, бонусів або слотів бонусів

Навчальні бонуси видалено з Bloodweb

Рівень 51 у Bloodweb вимагає від персонажа престижу, що коштує 50 000 очок крові

Кожен персонаж тепер може бути престижним до 100 разів

Престиж персонажа має такі винагороди:

Престиж 1: перки персонажа одразу розблоковуються для використання на всіх інших вбивцях/вижилих рівня 1

Престиж 2: бонуси персонажа одразу розблоковуються для використання на всіх інших вбивцях/вижилих рівня 2

Престиж 3: бонуси персонажа одразу розблоковуються для використання на всіх інших вбивцях/вижилих рівня 3

Престиж 4-6: закривавлені косметичні предмети (якщо доступні для конкретного персонажа)

Престиж 7-9: чари перків для перків персонажа

Існуючі гравці отримають рівні престижу в новій системі на основі наступного:

1 рівень на наявний рівень престижу (максимум 3)

Якщо у персонажа розблоковано 70 або більше бонусів (враховуючи кожен рівень бонусів окремо):

1 рівень для 70-119 бонусів

2 рівні для 120-169 бонусів

3 рівні для 170-219 бонусів

4 рівні для 220-269 бонусів

5 рівнів для 270-319 перків

6 рівнів для 320+ бонусів

Існуючі розблоковані перки, які можна навчати, негайно нададуть доступ до рівня 1 цього перка для всіх персонажів, якщо жоден інший механік ще не надав доступ до перку

Додано унікальне зображення герба престижу для кожного рівня престижу

До портретів персонажів додано застарілий ефект престижу, який можна перемикати в меню налаштувань

Храм таємниць

Перки, які можна навчати, вилучено з Храму таємниць

Придбання бонусу в Храмі таємниць тепер одразу відкриває цей бонус для всіх вбивць/вижилих на показаному рівні рівня

Рівень 1 – 2000 райдужних осколків

Рівень 2 – 4000 райдужних осколків

Рівень 3 – 6000 райдужних осколків

Ви повинні придбати Рівень 1, перш ніж придбати Рівень 2, і Рівень 2 перед Рівнем 3, якщо ви вже не розблокували Перк через систему престижу

Наявність бонусу через систему Prestige знижує ціну:

Рівень 1 через Prestige – 2000 райдужних осколків для рівня 2, 4000 райдужних осколків для рівня 3

Рівень 2 через Prestige – 2000 райдужних осколків для рівня 3

Одну й ту саму перевагу можна придбати кілька разів за один поворот Shrine of Secrets

Придбання перка, який у вас уже є на рівні 3, перетворить райдужні осколки на 100 000 очок крові

Це можна зробити лише один раз обертання Shrine of Secrets за перк (максимум 4 рази за одну ротацію, припускаючи, що всі 4 перки вже є на рівні 3)

Стимули підбору партнерів

У гру додано заохочення підбору партнерів

Недоступно для гравців, у яких вимкнено Cross-Play

Коли співвідношення Вижив:Вбивця в активній черзі підбору матчів буде надто далеко від оптимального (4:1), гравці отримають бонуси BP, щоб потрапити в чергу як необхідну роль

Примітка. Гравці також можуть очікувати черги з великим заохочувальним бонусом, щоб мати швидший час у черзі!

Стимули підбору партнерів з’являться в головному меню та в лобі поруч із кнопкою Готово.

інтерфейс користувача

Внесено зміни до макета інтерфейсу користувача, щоб розмістити новий герб Prestige на кількох екранах.

Кнопку «Інформація про персонажа» переміщено на бічні вкладки інтерфейсу користувача лобі.

Кнопки заміни символів/підказки замінено кнопкою «Попередній/Далі» в нижньому колонтитулі інтерфейсу лобі.

 

DEAD BY DAYLIGHT PTB OPTIMIZATION

 

Оптимізовано продуктивність Доктора.

Примітка для розробників: зараз «Доктор» має один із найбільших впливів на продуктивність Killers. Ці оптимізації продуктивності мають допомогти покращити це на всіх платформах.

ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК DEAD BY DAYLIGHT PTB

Виправлено проблему, через яку голова Драджа прорізувала камеру під час телепортації до шафки.

Виправлено проблему, через яку Горець міг використовувати свій імпульс, щоб досягти недоступних місць.

Виправлено проблему, через яку скануючі ворони художника не виявляли Killer Instinct на тих, хто вижив у стані смерті.

Виправлено проблему, через яку бонус Lucky Break активувався під час панорамування камери на початку матчу, коли був оснащений бонус No Mither.

Виправлено проблему, через яку додаткова тривалість втоми від моргань ланцюга не впливала доповненням «Скарби медсестри Кататонічного хлопчика».

Виправлено проблему, яка спричиняла можливість продовжувати перезаряджання предмета, коли його було перервано зайти в шафку.

Виправлено проблему, через яку ефект зчитування аури від перка «Вибити» застосовувався до тих, хто вижив, збитих іншими способами, ніж базова атака Вбивць.

Виправлено проблему, через яку ненадовго з’являвся інтерфейс похитування перевірки навичок після успішної перевірки навичок «Вирішальний удар».

Виправлено проблему, через яку перк «Вирішальний удар» залишався активним на невизначений термін, якщо вбивцю оглушили, коли потреба перевірки навичок була в зоні успіху.

Виправлено проблему, через яку ефект статусу Invigorated від Antidote Afterpiece Clown тривав довше під час виходу в газову хмару під час її активації.

Виправлено проблему, через яку комбо «Безумство дикого легіону» не скидалося, коли вони осліплювали їх під час атаки.

Виправлено проблему, яка спричиняла доповнення «Танець тіней» Wraith – White, щоб збільшити швидкість відкриття шафки під час маскування.

Виправлено проблему, через яку індикатор прогресу зцілення міг залишатися на екрані після завершення зцілення, якщо на нього впливав ефект стану кровотечі.

Виправлено проблему, через яку тільки один Вижив бурчав, коли один або кілька Вижили припиняли дію зцілення під дією ефекту статусу Кровотеча, коли вони були поруч один з одним.

Виправлено проблему, яка спричиняла очищення тотема під дією ефекту статусу «Зламаний», щоб активувати перк «Внутрішнє зцілення» після завершення ефекту статусу «Зламаний».

Виправлено проблему, через яку доповнення «Нова частина» обходило крики Вцілілих, коли спрацьовували бонуси «Виверження» та «Гак Бича: Резонанс болю».

Виправлено проблему, через яку Вижилі відновлювалися на невизначений термін за допомогою Soul Guard, коли на нього впливали переваги Hex: Plaything або Hex: Pentimento.

Виправлено проблему, через яку піктограма ефекту статусу Haste була відсутня під час дії Hex: Devour Hope.

Виправлено проблему, через яку перк Hex: Undying показував аури Вижилих, коли вони були поблизу Тотему благодаті.

Виправлено проблему, через яку перк Deathbound не давав прогрес у досягненні Punch Drunk (трофей для платформ Sony).

Виправлено проблему, через яку анімація Pig's Ambush Dash зависала під час удару по ресурсу.

Виправлено проблему, яка спричиняла відсутність анімації під час вакцинації іншого Вижив.

Виправлено проблему, яка спричиняла відсутність анімації, коли Вижилі відкривають вихідні ворота, будучи пораненими та зараженими Т-вірусом Немезиди.

Виправлено проблему, через яку не було анімації розміщення піддону Nightmare's Dream.

Виправлено проблему, через яку додатки діапазону тригерів Ведьми (Бог Вода, Закривавлена ​​Вода, Закривавлена ​​Грязь) не мали функціональності.

Виправлено проблему, через яку доповнення Cannibal's Shop Lubricant не приховувало аури збитих Вижилих під час використання бензопили.

Виправлено проблему, через яку доповнення Nightmare's Pill Bottle не робило його невидимим, щоб розбудити Вижилих після того, як вони скинули та підняли Вижив.

Виправлено проблему, через яку ефект Madness Tier II додатків «Спокій» Доктора не відповідав опису.

Виправлено проблему, через яку елементи Flashbang і Firecracker не можна було використовувати під час бігу вниз по сходах.

Виправлено проблему, через яку бонус Streetwise залишався активним у зоні, коли Вижилого з ним приносили в жертву, убивали або відключали.

Виправлено проблему, через яку перк «Адреналін» давав прогрес у завданнях «Щедрість».

Виправлено проблему, через яку завдання «Героїчна чеснота» отримувало прогрес, коли Вбивця від’єднувався.

Виправлено проблему, через яку бонус «Споріднення» не давав чіткого відгуку, коли бонус активовано.

Виправлено проблему, яка спричиняла наявність діри в руці одягу Престижу Немезиди.

Виправлено проблему, через яку деякі звуки в меню відтворювалися двічі.

Виправлено проблему, через яку Вбивця іноді не міг підібрати Вцілілого, якого впало на сходах підвалу після використання «Міцно».

Виправлено проблему, через яку споряджені чари не з’являлися для інших вижилих у холі вижилих.

Вирішено проблему, через яку звуковий ефект крутіння бензопили в горця не продовжувався протягом усієї анімації заряду.

Виправлено проблему, через яку викликався неправильний звуковий сигнал під час вибору Вижившого з меню вибору ролі.

Виправлено проблему, через яку жіночий голос «Вижили» не слідкував за рухами рота персонажа під час підключення.

Виправлено проблему, через яку лише один Вижив бурчав, коли двоє Вижили припиняли зцілення одночасно під впливом Кровотечі.

Виправлено проблему, через яку в деяких рідкісних випадках деякі звуки створення Killer's Bloodweb застрягали в нескінченному циклі.

Виправлено проблему, через яку перк «Наполегливість» зменшував лише бурчання болю після того, як «Вижилі» переходили від початкової точки падіння.

Виправлено проблему, через яку в меню відтворювалися кілька екземплярів однакових звукових сигналів.

Виправлено проблему, через яку коли вбивця вдарявся об дерев’яний стіл, відтворювався неправильний звук поверхні.

Виправлено проблему, через яку генератори маленьких стовпів не кидали конфетті та не відтворювали правильний SFX після завершення на певних картах.

Виправлено проблему, через яку під час переходу з меню «Грати як вбивця» на «Магазин» відсутні звукові ефекти вбивці.

Перепустка оптимізації аудіо на карті початкової школи Мідвіча, щоб запобігти обривам звуку.